You know you love Me

Gud, stressig dag alltså.
Efter skolan for jag då in till city där jag såg ett par skor som jag direkt blev kär i! (finns på Åhlens) Så jag blev bara tvungen att köpa dom. Sen blev det storshopping på systembolaget för mej och Kajsa, dom är verkligen inte noga med leg kan man ju lungt säga. Sen tog jag bussen hem till pappa,och lagade tacos (Den enda maträtt jag kan göra utan att bränna vid helt och hållet) Sen blev det plugg då det är spanska prov imorgon, jag får vara ytterst tacksam om det inte blir omprov, men so what liksom, skolan är ju inte allt precis.
NI får ha det bäst, och kom ihåg att kommentera!;)

pusss, R






Snygga eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0