sorry

förlåt att jag inte bloggade igår, men jag har ju trots allt just börjat och jag glömde helt bort att jag har en blogg!
jag har just kommit hem från skolan, vi fick sluta tidigare då matten gick bort, och sen behövde vi inte ha någon engelska!, så idag ska jag fara in till city och fika med tjejerna, ska väll shoppa lite också. så ifall jag får tillbaka min usb-kabel från Frida idag (om hon ens har orkat leta) så kommer det upp bilder på inköpen. efter vi har shoppat kanske jag åker hem till Felica och pluggar, så jag kommer nog inte blogga fören ikväll innan jag ska sova!
men vi ses då va?

Pusss, R

Kommentarer
Postat av: sahöjdöh

du tror verkligen att du är så mycket bättre än alla andra! fjortisäckel

2009-03-04 @ 13:05:23
Postat av: rebecca

var det meningen att jag skulle ta åt mig av det där? det gör jag verkligen inte, för när du är så patetisk och kommenterar anonymt, då rör det mig inte ett skit!

2009-03-04 @ 13:13:26
URL: http://rebeccasspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0