school

nu sitter jag och felice här med vårat specialarbete igen. Och det går inte framåt, men ett väl godkänt ska vi nog klara. Jag förstår om ni tycker att min blogg är jätte tråkig, men jag har inte riktigt vant mig vid det här än, och jag har fortfarande inte fått min usb-kabel (tjata på frida åt mig) så det är därför jag inte laddar upp några bilder.

Fick just ett mess av Sandra, och det blir fest imorgon. Det är födelsedagsfest för någon kille som fyller 18, har ingen aning om vem han är, men fester är ju alltid roligast när man inte känner så många, eller hur? Då får man ju träffa sååå många nya människor. Så efter skolan drar jag in till city igen, måste kolla efter ett par skor till klänningen jag ska ha imorgon...
Men nu är våran lektion i datorsalen slut, så nu ska jag packa ihop, gå till hemkunskapen och sen slutar jag!  vi ses ikväll
pusss R

Kommentarer
Postat av: melinda

sv: jaa annars hade jag nt sagt det :D sjukt lika fan :D

2009-03-05 @ 23:32:49
URL: http://fhine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0